Najczęściej zadawane pytania

Realizacja zamówienia
Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia zależy od wybranego sposobu dostawy. Towar zamówiony do godziny 13:00 wysyłany jest tego samego dnia (w dni robocze).

  • Paczkomaty – przesyłka powinna dotrzeć na następny dzień roboczy.
  • Kurier InPost – przesyłka powinna dotrzeć na następny dzień roboczy.
  • Kurier DPD – przesyłka powinna dotrzeć do 2 dni roboczych.
  • Odbiór osobisty – paczkę odbiera klient w siedzibie firmy.

Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status zamówienia można sprawdzić w koncie klienta w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Kupujący bez rejestracji możesz sprawdzić status paczki pod tym adresem - https://abrp.pl/sledzenie-zamowien-gosci


Czy wszystkie produkty na sklepie są dostępne?

Produkty posiadające status „brak na magazynie” są aktualnie niedostępne. Jeśli chcesz poznać planowany termin dostawy, napisz wiadomość na: kontakt@abrp.pl lub sklep@abrp.pl


Jak wygląda proces realizacji zamówienia?

Po złożeniu zamówienia otrzymujesz maila potwierdzającego. Gdy zaksięgujemy wpłatę dla Twojego zamówienia to przygotujemy dla niego dokumenty (paragon/fakturę). Następnie towar zostanie zapakowany i wysłany.


Jak dokonać reklamacji towaru?

Aby dokonać reklamacji należy postępować zgodnie z informacjami opisanymi TUTAJ

Nie zapomnij dołączyć do paczki formularza reklamacyjnego, który dostępny jest do pobrania w sekcji załączników na stronie reklamacji.


Obsługa klienta
Czy mogę osobiście odebrać towar?

Odbiór osobisty w sklepach ABRP

Zamówiony towar można odebrać w jednym z naszych punktów:

  • Dąbrowa Tarnowska
    ul. Ulinów 2a
    33-200 Dąbrowa Tarnowska
  • Mielec
    ul. Głowackiego 8
    39-300 Mielec

W przypadku odbioru osobistego prosimy o wybranie w koszyku metody dostawy „Odbiór osobisty”.


Jakie są koszty dostawy paczki?

Koszty dostawy są uzależnione od wagi produktów oraz rodzaju dostawy (DPD/Paczkomaty). Szczegółowe informacje dostępne są na stronie --> Metody dostawy


Jak dokonać zwrotu towaru?

Aby dokonać zwrotu możesz wykorzystać automatyczny formularz: TUTAJ

Nie zapomnij dołączyć do paczki formularza, który możesz pobrać ze strony TUTAJ lub w ostatnim kroku automatycznego formularza TUTAJ


Czy możliwa jest wysyłka za granicę?

<p>Nie, na ten moment nie ma możliwości wysyłki zamówień detalicznych za granicę. Przy zamówieniach hurtowych proszę o kontakt z biurem obsługi klienta pod numerem: 790 716 726 lub na email: kontakt@abrp.pl</p>

<p></p>


Loading...